wtorek, 9 sierpnia 2011

Stos na wakacje

Od wielu miesięcy, jak tylko zaczęłam odwiedzać blogi z opiniami na temat książek, zachwycały mnie publikowane stosy. Nie wiem dlaczego tak właśnie było i nadal jest. Wiem jedno, zawsze wtedy miałam ogromną ochotę kupić sobie kilka książek.

Choć to nie są książki, które w ostatnim czasie kupiłam lub inaczej zdobyłam (przynajmniej większość), ale prezentuję książki, które zaplanowałam przeczytać przez wakacje. Marne szanse są by do października udało mi się je pochłonąć, ale bardzo bym chciała.


Od góry:
  1. Pałac Północy - Carlos Ruiz Zafón (obecnie czytam)
  2. Noce w Rodanthe - Nicholas Sparks
  3. Wrócę po Ciebie - Guillaume Musso
  4. Udręka - Lauren Kate
  5. Studnia wieczności - Libba Bray
  6. Jak Matka Boska trafiła na księżyc - Rolf Bauerdick
  7. Córka kata - Oliver Pötzsch
  8. Dziewczyna, która pływała z delfinami - Sabina Berman
  9. 1Q84 - t. 1 - Haruki Murakami
  10. 1Q84 - t. 2 - Haruki Murakami
  11. Les farfocles - Marcin Szczygielski
  12. Kwiaty od Artiego - Bridget Asher
  13. Życie Pi - Yann Martel
  14. Gdzie Indziej - Gabrielle Zevin
  15. Weranda pełna słońca - Juliette Fay
  16.  Hiszpański smyczek - Andromeda Romano-Lax
  17. Złodziejka książek - Markus Zusak
Jeszcze bardzo bym chciała dorzucić do tej kolekcji "Drżenie", "Pożeracza snów","Pokój" i "Tygrysie Wzgórza".

I co po "Pałacu Północy" zacząć czytać? Odwieczne pytanie...

1 komentarz: