piątek, 26 sierpnia 2011

Mały stosik


Od góry:

  • "Ulica przeznaczenia" - Emilie Richards - zupełnie zapomniałam o jej istnieniu, a stała zakryta przez inne książki. Kiedyś kupiłam, bo była za 9.90 :) ktoś czytał?
  • "Imię wiatru" - Patrick Rothfuss - mój Patryk zapominał o świecie podczas lektury tej książki, więc i ja się skusiłam - pożyczyłam, choć nie lubuję się raczej w literaturze fantasy. Czytam właśnie i chyba już wszystko rozumiem..
  • "Duma i uprzedzenie" - Jane Austen - wymiana na LC; nic tej pani dotychczas nie czytałam, a zawsze miałam ochotę spróbować.
  • "Drżenie" - Maggie Stiefvater - wymiana na LC; bardzo chciałam, bardzo się rozczarowałam - moja opinia w poście poniżej.
  • "Jednoroczna wdowa" - John Irving - wymiana na LC; wiele o autorze słyszałam, więc od czegoś trzeba zacząć przygodę z jego literaturą.
  • "Pożeracz snów" - Bettina Belitz - i znów wymiana na LC; taki po prostu okres w życiu, że chce mi się czytać lekko, przyjemnie, o magicznych sprawach.
  • "Milczący zamek" - Kate Morton - zakup własny w empiku -20%. Autorkę uwielbiam, więc i w dniu premiery po prostu musiałam! Moja opinia tutaj.
Jak widać ostatnimi czasy raczej więcej wymieniałam niż sama kupowałam. Spowodowane to jest oczywiście trudnościami finansowymi. Ślub brata miał tutaj ogromne znaczenie, a i kilkadziesiąt nieczytanych jak dotąd książek czeka na swoją kolej, więc nowe pozycje muszą niestety poczekać. Może w październiku/listopadzie będzie lepiej :) No i z nadejściem nowego roku akademickiego znów będę miała dostęp do biblioteki uniwersyteckiej!
Poza tym za dwa tygodnie czeka mnie drugi egzamin licencjacki, z ekonomii - w lipcu broniłam się z matematyki. Kiedy muszę się uczyć, to akurat za oknem pogoda najlepsza tego lata.


2 komentarze:

  1. Piękny, dorodny i cieszy oczy:)). Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stos, najbardziej zazdroszczę Pożeracza. Od dawna na niego poluję, ale zawsze coś staje mi na drodze ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń